Reklamace a vrácení zboží

Občas se může stát, že zboží přestane fungovat nebo se rozbije. V tom případě je vhodné zboží reklamovat.

Jak reklamovat zboží?

1. Ozvěte se nám na telefon +420 721 520 708 nebo e-mail: info@forpasbaits.cz a popiště nám situaci, při které zboží nefunguje nebo se rozbilo. Jak k tomu došlo a jak se závada projevuje. Třeba Vám dokážeme pomoci s problémem, v opačném případě reklamaci na základě popsaných problémů uznáme

2. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde), vyplňte jej a přiložte ke zboží, které prosím důkladně zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo.

3. Zboží spolu s vyplněným formulářem a bez dobírky odešlete na adresu: Obchod Forpasbaits, Masarykova 815/96, Plzeň 4, 312 00.

4. Do 3 dnů od jeho přijetí vám potvrdíme přijetí zásilky telefonicky nebo e-mailem. Prosím berte na vědomí, že v některých případech trvá reklamace i 30 dnů. Musíme totiž kontaktovat výrobce.

5. Jakmile bude rekalmace vyřízená, odesíláme zpět zboží na adresu, kterou jste uvedli ve formuláři, na naše náklady.

Formulář ke stažení: Formulář pro uplatnění reklamace
Pokud potřebujete s reklamací pomoci, neváhejte se nám ozvat na tel.: 721 520 708

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení