Reklamace a vrácení zboží

Občas se může stát, že zboží přestane fungovat nebo se rozbije. V tom případě je vhodné zboží reklamovat.

Jak reklamovat zboží?

1. Ozvěte se nám na telefon +420 721 520 708 nebo e-mail: info@forpasbaits.cz a popiště nám situaci, při které zboží nefunguje nebo se rozbilo. Jak k tomu došlo a jak se závada projevuje. Třeba Vám dokážeme pomoci s problémem, v opačném případě reklamaci na základě popsaných problémů uznáme

2. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář (ke stažení zde), vyplňte jej a přiložte ke zboží, které prosím důkladně zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo.

3. Zboží spolu s vyplněným formulářem a bez dobírky odešlete na adresu: Obchod Forpasbaits, Masarykova 815/96, Plzeň 4, 312 00.

4. Do 3 dnů od jeho přijetí vám potvrdíme přijetí zásilky telefonicky nebo e-mailem. Prosím berte na vědomí, že v některých případech trvá reklamace i 30 dnů. Musíme totiž kontaktovat výrobce.

5. Jakmile bude rekalmace vyřízená, odesíláme zpět zboží na adresu, kterou jste uvedli ve formuláři, na naše náklady.

Formulář ke stažení: Formulář pro uplatnění reklamace
Pokud potřebujete s reklamací pomoci, neváhejte se nám ozvat na tel.: 721 520 708

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné